Kvalitātes vadības sistēmas priekšrocības
- palīdz produkcijas attīstībā;
- nodrošina pieeju tirgiem;
- nodrošina uzticību kvalitātei un partnerattiecībām;
- veicina ticamību par produkta atbilstību un firmas iespējām.
Iekšējās priekšrocības:
-
garantē, ka jaunie un esošie produkti un pakalpojumi apmierina klientus;
-
atvieglina biznesa un kvalitātes plānošanu.
-
nosaka universālu pieeju kvalitātei un biznesam.
-
palīdz uzlabot ražošanu, uzlabo veikto darbu kvalitāti
-
nodrošina iekšējo skatījumu uz uzņēmumu iekšējām attiecībām, palīdz iekšējo darbību vadībā un palīdz strādājošiem saprast un uzlabot darbību;
-
iedrošina novērtēt sevi un saglabā iekšējo saskaņu.
-
pārvalda procesus un sistēmas;
-
veido daudz efektīvākas un ražīgākas iekšējās darbības;
-
nodrošina, ka produktu attīstība un dizaina izmaiņas tiek vadītas;
-
liek saprast apmācību nepieciešamību un veicina ražošanas problēmu atrisināšanu.
Klientu-piegādātāju partnerattiecību priekšrocības:
- izveido pamatus kvalitātes kopējai valodai;
- nodrošina minimālās kvalitātes prasības;
- atvieglo ražošanas attīstību;
- palīdz izvēlēties un novērtēt piegādātājus un apakšuzņēmējus.
Ar KVS palīdzību tiek nodrošināts, ka produkti un pakalpojumi pastāvīgi apmierinātu patērētāju vēlmes. Ja Jūs esat tāda uzņēmuma pārstāvis, kurā nepārtraukti notiek izmaiņas, tad KVS nodrošinās to, ka izmaiņas notiek kontrolētos apstākļos nevis haotiski un neprecīzi, ka tas, ko jūs jau darāt, tiks darīts vēl labāk. ISO 9000 KVS modelis ir veidots, balstoties uz patērētāja vajadzību apmierināšanas principa, paredzot neatbilstību novēršanu jebkurā piegādes procesa posmā. Ja Jūsu uzņēmumā ir iespējama nekvalitatīva produkta vai pakalpojuma rašanās iespēja, tad Jums ir vajadzība izveidot KVS šīs iespējas novēršanai.