Leilands un Putnis Leilands un Putnis Leilands un Putnis
  • Vadības konsultācijas
  • Apmācības
  • Konsultanti
  • Atsauksmes
  • Par mums
  • Video
  • Sertifikāti
  • Sazināties

Izvēlne

  • Vadības konsultācijas
  • Apmācības
  • Konsultanti
  • Atsauksmes
  • Par mums
  • Video
  • Sertifikāti
  • Sazināties

Kvalitātes vadība

Detaļas
Kompetences jomas
Kvalitātes vadība
Empty
  •  Drukāt 

Kvalitātes vadības mērķis ir nodrošināt klienta apmierinātību ar saņemto produktu vai pakalpojumu. 

Ieviešot savā organizācijā kvalitātes vadības sistēmu, Jūs spēsiet nodrošināt klientorientētu biznesu, kas nepārtraukti tiek pilnveidots un attīstīts atbilstoši mainīgajām klientu vēlmēm, tirgus, tehnoloģiju un biznesa vides attīstības tendencēm.

Kas ir kvalitātes vadības sistēma

Kvalitātes vadības sistēma ir uzņēmuma vadības sistēma, kas izveidota atbilstoši starptautiskajam standartam ISO 9001 un ir vērsta uz uzņēmuma darbības pilnveidošanu atbilstoši ISO 9001 Standarta prasībām.

2015.gada septembrī ISO 9001 Standartam tika izdota jauna versija, kurā mainītas līdzšinējās prasības attiecībā uz kvalitātes vadības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu.

Uzņēmumos, kuros ieviesta kvalitātes vadības sistēma, notiekošie procesi ir pārskatāmāki, dokumentācija ir skaidra un saprotama, kā arī palielināta darbinieku izpratne par kvalitātes lomu to darbības efektivitātes paaugstināšanā.

Kvalitātes vadības sistēma palīdz uzņēmuma vadībai un darbiniekiem precīzāk definēt uzņēmuma mērķus un nepieciešamos pasākumus to sasniegšanā.

Kvalitātes vadības sistēmas uzturēšana kā ārpakalpojums

Uzņēmumos, kuros ieviesta kvalitātes vadības sistēma, ir nepieciešams speciālists (kvalitātes vadītājs), kurš seko līdzi kvalitātes vadības jautājumiem un kvalitātes vadības sistēmas pilnveidošanai. Gadījumā, ja uzņēmumā šāda speciālista nav, ir iespējams piesaistīt ārpakalpojumu kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā.

Ārpakalpojums kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā nozīmē profesionālu palīdzību un atbalstu kvalitātes vadības jautājumos un konsultācijas kvalitātes vadības sistēmas pilnveidošanā.

SIA “Leilands un Putnis” konsultanti jau vairāk nekā 10 gadus palīdz klientiem atrast un ieviest piemērotākos kvalitātes vadības risinājumus atbilstoši organizācijas darbības jomai, vajadzībām un iespējām.

 

 

 

 

Tweet
Whatsapp

RAKSTI

  • Cēloņu - seku analīzes metodes/ "5 kāpēc"
  • Cēloņu - seku analīzes metodes/ Cēloņu-seku koks
  • Cēloņu - seku analīzes metodes/ Išikavas asaka
  • Datu savākšanas veidlapas
  • EFQM Izcilības modelis
  • Iekšējais auditors kā organizācijas iekšējais treneris
  • Kļūdu iespējamības un seku analīze
  • Kvalitātes "instrumenti" un to izmantošanas iespējas organizācijās
  • Kvalitātes funkciju izvēršanas metode (Kvalitātes "māja")
  • Kvalitātes izmaksu sistēma
  • Kvalitātes jēdziens
  • Kvalitātes vadība ISO9001
  • Kvalitātes vadības sistēmas priekšrocības
  • Kvalitātes vadības sistēmas vēsture
  • Neveiksme kā pilnveidošanās virzītājspēks
  • Pareto analīze
  • Procesu vadība
  • Statistiskā procesu vadība