Leilands un Putnis Leilands un Putnis Leilands un Putnis
  • Vadības konsultācijas
  • Apmācības
  • Konsultanti
  • Atsauksmes
  • Par mums
  • Video
  • Sertifikāti
  • Sazināties

Izvēlne

  • Vadības konsultācijas
  • Apmācības
  • Konsultanti
  • Atsauksmes
  • Par mums
  • Video
  • Sertifikāti
  • Sazināties

Kvalitātes vadība ISO9001

Detaļas
Kvalitātes vadība
Raksti Kvalitātes vadība
Empty
  •  Drukāt 

Kas ir ISO 9001?

Starptautiskais standarts ISO 9001 – labs pamats uz procesu vadību balstītas kvalitātes vadības sistēmas izveidošanai un uzturēšanai, kas vērsta uz klientu vajadzību izzināšanu un apmierināšanu, uzņēmuma mērķu sasniegšanu un nepārtrauktu pilnveidi.
Katram uzņēmumam ir svarīgi apzināties, ka tajā jau eksistē kvalitātes vadības sistēma, tāpēc ISO 9001 principu ieviešanas mērķis ir paaugstināt tās efektivitāti.

Rezultāti un ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu atbilstoši ISO 9001

RezultātsIeguvums
Izveidota nopietna attieksme pret kvalitāti Darbinieki apzinās kvalitātes nozīmi visos uzņēmuma līmeņos un redz to kā vērtību
Sistematizēti un pārredzami iekšējie procesi Darba procesu un izmaksu optimizācija
  Ātra jaunu darbinieku apmācība
  Atvieglota pārmaiņu vadība uzņēmumā
  Samazināts kļūdu un neatbilstību skaits
Definēta informācijas/datu plūsma Savlaicīgu, uz faktiem balstītu lēmumu pieņemšana
  Reālu mērķu izstrāde
Definēti procesu un produktu kritēriji un mērķi saistībā ar uzņēmuma mērķiem, mērījumu un analīzes kārtība Pārliecība par klientu prasību izpildi un klientu apmierinātības sasniegšana
  Pārliecība par uzņēmuma mērķu sasniegšanu, t.sk. rentabilitātei un peļņai
Definēti darbinieku pienākumi Paaugstināta darbinieku atbildība par uzticētajiem pienākumiem
  Uzlabota savstarpējā komunikācija
Ieviesti instrumenti pastāvīgai pilnveidošanai Vadība un strādājošie labāk izprot problēmas
  Nepārtraukta uzņēmuma izaugsme
  Konkurētspējas saglabāšana ilgtermiņā
Iegūts ISO9001 sertifikāts Pārliecība par sevi starptautiskajā biznesa vidē
  Klientu un piegādātāju uzticība uzņēmuma spējai pastāvīgi izpildīt savas saistības
  Vieglāk veidot sadarbību ar ārvalstu uzņēmumiem un piesaistīt investorus
  Uzņēmuma prestiža palielināšanās

SIA “Leilands un Putnis” pieeja

SIA ”Leilands un Putnis” palīdz izveidot un ieviest efektīvu kvalitātes vadības sistēmu saskaņā ar ISO 9001 standarta prasībām.

Ieviešanas procesā liela vērība tiek veltīta viegli saprotamas, pārskatāmas un tieši konkrētā uzņēmuma specifikai piemērotas sistēmas izveidei. Kvalitātes vadības sistēma atbilstoši klienta vēlmēm var tikt padziļināti pilnveidota gan saskaņā ar ISO 9004 vadlīnijām, gan Visaptverošās kvalitātes pārvaldības (TQM) pamatprincipiem, kas balstīti uz Izcilības modeļa kritērijiem (Excellence Model).

Kvalitātes vadības sistēmu var integrēt arī ar citiem pilnveidošanas rīkiem, piemēram, līdzsvarotās vadības kartes principu (BSC), 6 Sigma (Six Sigma) principu ieviešanā u.c.

Tweet
Whatsapp

RAKSTI

  • Cēloņu - seku analīzes metodes/ "5 kāpēc"
  • Cēloņu - seku analīzes metodes/ Cēloņu-seku koks
  • Cēloņu - seku analīzes metodes/ Išikavas asaka
  • Datu savākšanas veidlapas
  • EFQM Izcilības modelis
  • Iekšējais auditors kā organizācijas iekšējais treneris
  • Kļūdu iespējamības un seku analīze
  • Kvalitātes "instrumenti" un to izmantošanas iespējas organizācijās
  • Kvalitātes funkciju izvēršanas metode (Kvalitātes "māja")
  • Kvalitātes izmaksu sistēma
  • Kvalitātes jēdziens
  • Kvalitātes vadība ISO9001
  • Kvalitātes vadības sistēmas priekšrocības
  • Kvalitātes vadības sistēmas vēsture
  • Neveiksme kā pilnveidošanās virzītājspēks
  • Pareto analīze
  • Procesu vadība
  • Statistiskā procesu vadība