Kvalitātes jēdziens
Tomēr, neatkarīgi no tā, kādai lietotāju grupai ir domāts produkts vai pakalpojums, svarīgi ir panākt tā atbilstību lietotāju prasībām (izteiktajām un neizteiktajām) vienmēr un visur, tā izvairoties no resursu (izejmateriāli, laiks utt.) šķērdēšanas (kas savukārt sadārdzinātu produktu vai pakalpojumu) un klientu vilšanās. Nekvalitatīva produkta nokļūšana pie klientiem mazina viņu ticību konkrētam ražotājam, kas savukārt noved pie klientu zaudēšanas.
No šiem dažiem piemēriem redzējām, ka skatījums uz kvalitātes problēmām var būt visai dažāds un neprofesionālā kontekstā, protams, nav nekādu ierobežojumu kvalitātes termina lietošanā, kaut arī tā izpratne ir ļoti dažāda. Taču, ja šo terminu lieto kvalitātes vadības sistēmas procedūrās, lai izvairītos no iespējamiem pārpratumiem, jāizstrādā precīza tā definīcija.