logo_vizitkarte

Kvalitātes vadības sistēmu galvenais uzdevums ir nodrošināt produktu un pakalpojumu atbilstību klienta prasībām. Šī sistēma būtu jāveido tā, lai tiktu nodrošināta arī nepārtraukta biznesa attīstība, radot peļņu īpašniekiem privātajā sektorā vai sniedzot iespēju maksimāli efektīvi izmantot budžeta līdzekļus sabiedriskā sektora organizācijās.

Kvalitātes vadības sistēma nebūt nav tikai procedūru rakstīšanas, dokumentu reģistru veidošanas, veidlapu numerācijas sistēmas utt. izveidošanas pasākums. Tās būtiskākais uzdevums ir  nepārtraukta pilnveidošanās. Un šī mērķa sasniegšanai var tikt izmantoti dažādi „instrumenti” un metodes.

Piedāvājam iepazīties ar “kvalitātes instrumentu” veidiem un to pielietošanas iespējām organizācijās rakstu sērijā, kas veltīta praktiskām un noderīgām metodēm kvalitātes kontroles un uzlabošanas nodrošināšanai: