
Lai veiksmīgi plānotu un īstenotu mārketinga aktivitātes, uzņēmumam ir nepieciešama informācija par esošo tirgus situāciju, patērētāju attieksmi un citiem aspektiem, kas ietekmē uzņēmuma pārdošanas apjomus un tā konkurētspēju. Šādu informāciju iespējams iegūt, veicot tirgus pētījumus. Tirgus pētījums palīdz gūt izpratni par tirgu un tā attīstības tendencēm.
Ar profesionālas pētījumu sistēmas T4B palīdzību piedāvājam apkopot šādu informāciju, kas noderēs uzņēmuma turpmāko mārketinga aktivitāšu plānošanā un īstenošanā.
Tirgus pētījumi ir sistemātiska, objektīva datu ieguve un analīze par nepieciešamo mērķa tirgu, konkurenci un/vai konkrēto uzņēmējdarbības...
Viens no svarīgākajiem organizācijas efektivitātes nodrošināšanas procesiem ir sagāde. Šī procesa rezultātu ietekmē ne tikai pašas organizācijas...
Vēl nesenā pagātnē vairākums uzņēmumu izstrādāja jaunus produktus vai pakalpojumus, balstoties uz pašu novērtējumu vai “minējumu” par to,...
Lielākā daļa no vadītājiem izprot, ka neapmierināti klienti nozīmē zaudētu peļņu. Ja tādu ir daudz, tad tas...
Visbiežāk pirmo informāciju par mūs interesējošam precēm, pakalpojumiem vai potenciālajiem biznesa partneriem mēs iegūstam internetā. Mūsdienās uzņēmumiem...
Katru gadu, gatavojoties darbinieku attīstības pārrunām, uzņēmumu un organizāciju vadītājiem ir jāveic milzu darbs – jāpārdomā katra...
Ja organizācijas sniedz apmācību pakalpojumu, tām ir svarīgi izzināt tās sniegtā pakalpojuma rezultāta atbilstību gaidītajam. Šādu informāciju...
T4B sistēma piedāvā iespēju izveidot jautājumus 25 kategorijās
Rakstā sniegts ieskats, kā aptaujas un pētījumi var palīdzēt uzņēmuma mērķu sasniegšanā. Stāstām arī par tirgus pētījumu...